Cosa hè u Secchio inclinabile Leho Più dettagli?

LEHO hè stata fundata per furnisce allegati altamente qualificati è affidabili di escavatori, trattori è articuli simili per i clienti d'oltremare.Progetta una soluzione cumpleta per i clienti.Basatu nantu à sta filusufìa, u so Tilt bucket offre una soluzione rentabile è di longa durata è aumenta l'adattabilità è a produtividade di l'escavatore.

La benna inclinabile LEHO si adatta a escavatori da 1 a 22 tonnellate.Per i picculi escavatori, hà un cilindru idraulicu pesante, mentre chì per l'escavatori più grande di 3 tunnellate, diventa un cilindru doppiu.Questu fa u travagliu più ligeru cù una putenza di mantene eccellente à u stessu tempu.U so miccanisimu hè di travaglià à traversu u bucket per swing u cilindru d'oliu.Fattu d'acciaio d'alta resistenza è di alta qualità, u bucket basculante pò facilmente cambià l'angolo di inclinazione di l'escavatore in 45 gradi, senza cambià a pusizione di l'escavatore.In questu modu, riduce l'usura meccanica è u cunsumu di carburante.Hè largamente applicabile in a finitura di pendii, a sbarcatura di terreni è fiumi à grande scala, a gestione di rifiuti è a classificazione.

Features:

U corpu di u bucket hè fattu di azzaru di manganese altu è a tavola di cutter hè fatta di azzaru d'alta resistenza à l'usura.Questu fa avè una alta forza di bucket, un mantenimentu bassu è una vita di cilindru più longa à u stessu tempu.Oltri a chistu, i parti vulnerabile cum'è u pianu di basa di denti è piattu bordu latu sò fatti di manganese 400 azzaru resistenti à l'usura d'alta qualità è d'alta resistenza. In questu modu, sti platti addensati estende a vita di serviziu di u bucket à un grande puntu.

Vantaggi:

Prima, LEHO hà e so fabbriche di entità.Cusì i clienti sò liberi di visità e fabbriche o di verificà e merchenzie in ogni mumentu.

Siconda, LEHO pò persunalizà i prudutti cù una larga gamma di prudutti.Se i clienti sò preoccupati di l'adattabilità, ponu misurà è cambià a dimensione se necessariu in ogni mumentu.

Terzu, LEHO offre una garanzia di qualità affidabile per i clienti.Duranti i 12 mesi, i prudutti sò garantiti di qualità.In casu di prublemi maiò, i prudutti seranu rimpiazzati immediatamente.A so consegna hè rapida in u tempu di u cuntrattu.Inoltre, hè prestu à risponde à a chjama post-vendita in micca più di 24 ore.

Infine, LEHO hà un vantaghju di prezzu.In cunfrontu cù i prudutti cù u stessu materiale, u so prezzu hè u più cumpetitivu in l'industria.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2021