U Doppiu Controlu Cinese di u Cunsumu Energeticu Ci Purterà……

Sfond di pulitica di cuntrollu duale

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia di a Cina, u guvernu cinese principia à aduttà misure sempre più dure in a custruzzione di a civilizazione ecologica è a prutezzione di l'ambiente.In u 2015, Xi Jinping-Segretariu Generale di u Cumitatu Centrale di u CPC hà dettu in a dichjarazione di pruposta di pianificazione di a Quinta Sessione Plenaria chì: "Implementà un sistema di cuntrollu duale di u cunsumu tutale è l'intensità di l'energia è a terra di custruzzione hè una misura dura.Questu significa chì hè necessariu di cuntrullà micca solu a quantità tutale, ma ancu l'intensità di u cunsumu d'energia, u cunsumu d'acqua è a terra di custruzzione per unità di PIB.

In u 2021, Xi hà prupostu ancu u piccu di u carboniu è i scopi di neutralità, è a pulitica di cuntrollu duale hè stata elevata à una nova altezza.U cuntrollu di u cunsumu energeticu tutale è u cunsumu d'energia per unità di PIB hè statu migliuratu di novu.

Funzionamentu di a pulitica di cuntrollu di l'energia

Attualmente, a pulitica di cuntrollu duale hè principalmente implementata da i guverni lucali à diversi livelli, cuntrullata è gestita da a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente è l'Amministrazione Naziunale di l'Energia.U dipartimentu di surviglianza, in cunjunzione cù i guverni lucali, cunduce a gestione è u cuntrollu currispondente basatu annantu à l'indicatori di cunsumu d'energia.Per esempiu, u ricenti putenza centralizata rationing di l'imprese tessili in Nantong hè u travagliu di riduce u cunsumu d'energia durante a supervisione di u Jiangsu Energy Conservation Supervision Center in i lochi chjave.

Hè infurmatu chì 45 000 setti di telai à jet d'aria è 20 000 setti di telai di pinze sò stati chjusi, chì durà circa 20 ghjorni.A supervisione è l'ispezione sò eseguite in e zone d'avvisu di livellu 1 di intensità di cunsumu d'energia in Huai'an, Yancheng, Yangzhou, Zhejiang, Taizhou è Suqian.

Zone affettate da a pulitica di cuntrollu duale

Teoricamente parlante, tutte e regioni in u cuntinente cinese seranu sughjetti à a supervisione di cuntrollu duale, ma in fattu, u meccanismo gerarchicu d'avvisu precoce serà implementatu in diverse zone.Alcune regioni cù un altu cunsumu energeticu tutale o cunsumu d'energia per unità di PIB pò esse i primi affettati da a pulitica di cuntrollu duale.

A Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma hà annunziatu recentemente u cumpletu di l'obiettivi di cuntrollu duale per u cunsumu energeticu in a prima mità di 2021 per regione.

new

Nota: 1. I dati di u Tibet hè statu acquistatu è ùn hè micca inclusu in u rangu di avvirtimentu precoce.U ranking hè basatu annantu à a tarifa di riduzzione di l'intensità di cunsumu d'energia in ogni regione.

2. Rossu hè u livellu 1 d'avvertimentu, chì indica chì a situazione hè abbastanza severa.L'aranciu hè un avvisu di livellu 2, chì indica chì a situazione hè relativamente severa.U verde hè un avvisu di livellu 3, chì indica un prugressu generalmente lisu.

Cumu l'industria VSF si adatta à u cuntrollu duale?

Cum'è l'impresa di produzzione industriale, l'imprese VSF consumanu una certa quantità di energia durante a produzzione.A causa di i poveri profitti di VSF quist'annu, u PIB unità diminuisce sottu à u stessu cunsumu d'energia, è alcune cumpagnie VSF situate in i zoni d'allerta precoce ponu tagliate a produzzione inseme cù l'obiettivu generale di riduzzione di u cunsumu energeticu in a regione.Per esempiu, alcune piante VSF in Suqian è Yancheng di u nordu di Jiangsu anu riduciutu i ritmi di corsa o prughjettanu di cutà a produzzione.Ma in generale, l'imprese VSF operanu in modu relativamente standardizatu, cù u pagamentu di l'impositu in u locu, una scala relativamente grande è strutture energetiche autosuportanti, cusì ci pò esse una pressione più chjuca di taglià i tassi di corsa versus l'imprese vicine.

U cuntrollu duale hè attualmente un scopu à longu andà di u mercatu è tutta a catena industriale di viscosa deve attivamente adattà à a direzzione generale di riduce u cunsumu d'energia.Attualmente, pudemu fà sforzi nantu à i seguenti aspetti:

1. Aduprà energia pulita in una gamma di costu accettabili.

2. Improve a tecnulugia è cuntinuà à riduce u cunsumu energia nantu à a basa di tecnulugia esistenti.

3. Sviluppà una nova tecnulugia di risparmiu d'energia.Per esempiu, a fibra di viscosa di risparmiu d'energia è ecologica promossa da alcune cumpagnie cinesi pò risponde à i bisogni di riduce u cunsumu d'energia, è u cuncettu verde è sustinibili hè assai ricunnisciutu da i cunsumatori.

4. Mentre riduce u cunsumu energeticu, hè ancu necessariu di aumentà u valore aghjuntu di i prudutti è di creà un PIB più altu basatu nantu à u cunsumu energeticu unità.

Hè prevedibile chì in u futuru, a cumpetizione trà e diverse imprese in diverse industrii ùn serà micca solu riflessa in u costu, a qualità è a marca, ma u cunsumu d'energia hè prubabile di diventà un novu fattore cumpetitivu.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2021