BOLT REMOVER Introduzione di u produttu

Campi d'applicazione

1. Rimozione di pin shaft di cubic hinge pressure machine in campu di diamanti artificiali

U Robot Removal Pin pò esse usatu per caccià u pin di a macchina di pressione cubic hinge in l'industria di diamanti artificiali.Havi una grande forza d'impattu, senza forza di ricucimentu, funziunamentu simplice, funziunamentu sicuru è affidabile, tecnulugia avanzata è altu gradu d'automatizazione.Dopu à esse espertu, solu duie persone ponu sguassate rapidamente i perni cù diametri di φ180 mm × 700 mm è φ190 mm × 700 mm da u spaziu adattatu in u foru 0,08 mm ~ 0,1 mm, è caccià u modu tradiziunale di sledgehammer manualmente è campana.U costu di u travagliu hè diminuitu da 5-6 persone à 1-2 persone.

2. Pin di rimozione in Camion Pompa Concrete è Escavatori

Si pò ièssiri usatu a caccià i pins di camioni pompa di béton è escavatori, è si pò dinù esse usata à caccià i pins di parti incerniere cumplessi chì ùn pò esse sguassati manually, accussì comu à riduce a difficultà di disassemblamentu, migliurà efficienza di u travagliu, è micca. dannu i parti principali.

3. Rimozione di bulloni di liner in u campu di grinder ball

U Robot Removal Pin pò esse usatu per caccià u bullone di macinazione di bola è u riser di casting chjaru.Camminata cunvene, pusizionamentu precisu.Attualmente, stu tipu di travagliu in Cina usa soprattuttu l'equipaggiu fissu, è u corpu hè siparatu da a stazione idraulica, chì occupa un grande spaziu è hè assai inconveniente per uperà è aduprà, a tecnulugia hè in daretu, è u costu di mantenimentu hè altu.

Caratteristiche tecniche principali

1. U sistema di putenza hè guidatu da mutore senza emissioni di gas dannusu.U sistema idraulicu adopta un modu di cuntrollu di carica.U flussu di output di u sistema hè automaticamente aghjustatu cù u cambiamentu di carica, è u riscaldamentu di u sistema hè chjucu.

2. Altu gradu di intelligenza, integra a tecnulugia di cuntrollu idraulicu è a tecnulugia di vibrazione idraulica.Hè una applicazione innovativa di a tecnulugia di robot in u campu di e macchine di custruzzione.

3. U traspurtadore di u sistema di putenza usa un traspurtadore di roti, chì pò facilmente spustà cù u punch, è u modu di funziunamentu usa un disignu manicu umanizatu.L'impattu è l'arrestu di u punch sò cuntrullati da a grippa manuale è alluntamentu, è l'operazione hè simplice.

4. U corpu di punch hà hangers horizontale è verticali, più a funzione ausiliaria di a manica di guida, chì pò caccià i pins horizontali è verticali in modu lisu.

5. Aduprendu u quadru di rota bolted è pusendu u punch nantu à questu, alcuni pins chì ùn ponu micca isciutu ponu esse eliminati.

6. L'intera macchina hè ancu apposta cù una cesta di pin per impediscenu u pin da spuntà quandu hè infine sguassatu, causannu danni à u persunale, u pin è a pipa di a stampa superiore, in modu sicuru è affidabile.

7. A macchina sana hà i vantaghji di l'equipaggiu ecunomicu è praticu, un disignu exquisite, una qualità affidabile, un mantenimentu simplice, un ambiente di funziunamentu còmode è una intensità di travagliu bassu.

8. Sicondu e cundizioni di u travagliu speciale, u Robot Removal Pin pò ancu esse sviluppatu è cuncepitu in un equipamentu di rimozione di bolt grinder mobile ball grinder telecomandatu, chì pò esse usatu per caccià i perni laterali è i perni;Cù l'altu gradu d'integrazione, una grande forza d'impattu, una piccula forza di ricucimentu, una tecnulugia avanzata, un altu gradu d'automatizazione è un'eccellente efficienza di rimozione.

Parametri tecnichi pertinenti

S/nr

categuria

Articulu

Specificazione

Rimarca

1

Martell d'impattu

pesu (kg) 410  

2

Dimensioni (cumprese le barre di foratura) (mm) 1820 × 490 × 450  

3

Energia d'impattu (J) 900 ~ 1200  

4

Frequenza d'impattu (tempi / min) ≤125 volte/min (ajustable)  

5

Diametru di barra / lunghezza effettiva (mm) φ85/610  

6

stazione idraulica Flussu massimu (L/min) 100  

7

Pressione nominale di u sistema (Mpa) 17  

8

putenza di u mutore (kW) 18.5  

9

modu di partenza Manuale  
10 accessori

Tubu d'alta pressione in filu d'acciaio à dui strati P-portG1/2 10 m cù una guaina di avvolgimentu di nylon

11

Tubu d'alta pressione di filu d'acciaio à dui strati di portu T

G1

10 m cù una guaina di avvolgimentu di nylon 

12

P, T Quick Change Joint 4 Coppie Installatu in fabbrica

13

Cavu di Alimentazione di Motore 10 m-15 m  

14

Parametru di travagliu

modu di travagliu alzà  

15

direzzione di travagliu Horizontale è verticale  

16

Modu di funziunamentu cuntrollu di valvula elettrica  

17

Numero oliu idraulicu HM46 senza oliu idraulicu, trasportu inconveniente

Tempu di pubblicazione: 24-oct-2021